Thursday 28 July 2016

Nak digapai, tangga tak cukup tinggi. Mungkin sebab modal takde

Pernah tak kita mahukan sesuatu @ seseorang tapi kita sedar kita terbatas untuk memiliki semua tu?

Dalam kes aku ni, melibatkan seseorang. Main dengan umur yang da makin veteran ni, Aku ucap trima kasih kat kawan2 yang tolong aku dalam bab2 Jodoh ni hak3.....
(Dorang tolong sukarela)

Ada yang nak kenalkan aku dengan seseorang, ada jgk yang cuba nak satukan terus aku ngan seseorang adoiiiii😂😂😂😂

Kalau diikutkan, berat hati aku nak menolak pelawaan baik dorang tapi dalam masa sama aku pun berat untuk menerima.

Berat aku nak terima sebab aku tahu & sedar aku ni "tahap" mana. Aku risau, aku bimbang, khuatir. Dalam masa sama aku tak nak terlalu berharap sebab nanti makan diri oooooi....pedih2.....

Balik pada cite aku, macam manusia2 lain dah tentu r aku pun nak ada keluarga sendiri. Dan dah tentu r aku pun ada ter-crush kat seseorang kn...
hak3 phuiii uwekkkk...

Tapi masalah aku, bila aku suka seseorang aku banyak diam pulak😅
Nak aku luah aku risau tepuk sbelah tangan. Tepuk2 tu takde hal lagi, lebih aku risau kalau da luah tetiba rasa awkward tak pasal2 terputus hubungan walau sebagai kawan😨.

Jadi.....kebanyakkannya aku biar berlalu macam tu je r....cuma mampu cinta(huwekkk) dalam hati je.

Now Playing :
Yuna - Penakut

No comments:

Post a Comment