Monday 23 May 2016

Kesedihan & Terlupa

Salam...hi
Huhu lama rasanya xbukak bnda ni apatahlagi berceloteh dlm ni.

Macam tajuk diatas, hri ni aku nk bercerita
(mungkin lebih kepada luahan 😅).

Diselubungi kesedihan....smua orang pernah lalui benda tu. Memang pedih lebih-lebih lagi bila seorang diri lalui semua tu.

Bagi seseorang yang ada "little circle" dalam masyarakat. Aku da terbiasa dengan semua tu. Sejak dulu aku kekurangan tempah untuk bergantung apatah lagi tempat meluah perasaan. Nak ku luah masalah pada mama, tak tergamak ku nak mama susah hati fikirkan masalah anak lelaki dia ni hik3.

Banyak benda yang menyedihkan aku dalam bab jalani kehidupan seharian. Kebanyakkannya perasaan tak puas hati pada diri sendiri 😢 feeling soo useless
on something I don't even sure.

Dalam sedih tu aku cuba dapatkan balik "kekuatan" dengan banyakkan bertenang. Aku suka dengar nasyid ketuhanan dalam tempoh bertenang huhu...sedikit sebanyak aku tak fikirkan sangat masalah duniawi ni. Manusia....bila sedih kadang Terlupa nikmat yang lain. 😢😢😢



Seorang Hamba yg ingin berpaut 😢😢😢

No comments:

Post a Comment